Lilly Drogerie Loyalty karticu možete dobiti popunjavanjem papirne pristupnice u bilo kom maloprodajnom objektu Lilly Drogerie ili popunjavanjem elektronske pristupnice na web-sajtu www.lilly.rs. Obavezni podaci su posebno oznaceni (*).
U roku od 21 dan (u slučaju elektronske pristupnice 15 dana) od dana popunjavanja pristupnice, isporučuje se Lilly Drogerie Loyalty kartica u maloprodajni objekat Lilly Drogerie koji navedete u samoj pristupnici. Prethodni dan ćete dobiti imejl sa obaveštenjem da je vaša Lilly Drogerie Loyalty kartica spremna za preuzimanje i korišćenje.
Lilly Drogerie Loyalty kartica omogućava vam da svakom kupovinom u Lilly Drogerie maloprodajnim objektima ili na Lilly Drogerie onlajn prodavnici shop.lilly.rs na karticu dobijete određeni broj cvetića ili ostvarite popust na određene proizvode.
Kod obračuna cvetića primenjuje se pravilo zaokruživanja na manju vrednost. Cvetići se ne mogu zameniti za novac. Kupovinom i korišćenjem Lilly Drogerie Loyalty kartice vaši cvetići biće vam dodeljeni odmah nakon zatvaranja računa.
Dok vam se ne isporuči personalizovana Lilly Drogerie Loyalty kartica možete koristiti privremenu karticu sa papirne pristupnice. U slučaju registracije preko web-sajta www.lilly.rs, privremenu karticu, odnosno bar-kod, dobijate na imejl. Privremena kartica može se koristiti za skupljanje cvetića, dok je za trošenje neophodna personalizovana Lilly Drogerie Loyalty kartica.
Vaše sakupljene cvetiće možete iskoristiti u bilo kom maloprodajnom objektu Lilly Drogerie, tako što ćete deo ili kompletan račun svoje trenutne kupovine platiti cvetićima. Trošenje cvetića je moguće kada na vašoj kartici imate 200 i više cvetića.
Stanje cvetića na Lilly Drogerie Loyalty kartici moguće je proveriti u svakom maloprodajnom objektu Lilly Drogerie, ili proverom na sajtu Lilly Drogerie www.lilly.rs. Nakon svake vaše kupovine prilikom koje je provučena Loyalty kartica, na nefiskalnom isečku prikazaće se stanje cvetića.
Svaki sakupljeni cvetić ima svoj rok važenja od dve godine. U slučaju da u roku od dve godine korisnik Lilly Drogerie Loyalty kartice nije iskoristio svoje cvetiće, oni će biti obrisani sa Lilly Drogerie Loyalty kartice, ali samo oni koji su stariji od dve godine.
Lilly Drogerie Loyalty kartica na onlajn prodavnici mora prvo da se registruje i poveže na vaš nalog na online prodavnici, nakon čega se aktivira procedura provere podataka. Povezivanje podrazumeva da imate BARKOD kartice i email sa kojim ste podneli zahtev za registraciju. Nakon uspešne verifikacije, svaka kupovina na onlajn prodavnici će omogućiti sakupljanje i trošenje cvetića kao i uvid u stanje sa vašeg naloga na Lilly Online prodavnici.
Inicijalno izdavanje Lilly Drogerie Loyalty kartice je besplatno. U slučaju da korisnik izgubi svoju Lilly Drogerie Loyalty karticu, troškovi reizdavanja nove kartice iznose 90 cvetića.
U slučaju gubitka, krađe, odnosno bilo kog drugog pitanja u vezi sa Lilly Drogerie Loyalty karticom, možete pozvati Lilly Drogerie Call centar na broj: +381 (0) 11 311 54 54 (radnim danima 08:00 – 20:00, subotom 08:00 - 18:00)